Inlägg: 1136899
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Andersson: Tyvärr gör väl inte disciplinnämnden någon annan bedömning än domaren gjorde. D.v.s. ingen avstängning.
Vi får väl se till att ge honom ett otrevligt bemötande i Timrå på måndag istället.
Vi får väl se till att ge honom ett otrevligt bemötande i Timrå på måndag istället.
Både Timrå och hockeyförbundets tävlingschef Lars G Karlsson har rätt att anmäla HV-stjärnan till disciplinnämnden.
Får se om Timrå tycker det är värt att lägga tid och energi på detta.