Gorkyman: Pucken ligger i målgården precis hela tiden.
Inlägg: 1136909
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Ambroo: Såg ut som om den var utanför på målsekvenserna iaf, men det spelar egentligen ingen roll, målet skulle ändå godkännts, men även det spelar egentligen ingen roll. Tycker att Sören gjorde en OK match !