1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614727 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1136964

Sv: Kvartsfinal 2009
Fan va skönt att vinna ikväll. Men är det bara jag som tycker vi tyvärr måste dela upp på backparet RJ - DP, dom var inte bra idag.

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
Berglund: Det var hönsgård när dessa två herrar var inne RJ o DP.
RJ tycker jag inte var bland dom bästa, kladdar o duttar med pucken sista 10 för att jag ska vara nöjd..

Intressant att se att Sebbe hade topp 3, kanske tom mest speltid av alla idag i Timrå.

Sv: Kvartsfinal 2009
Berglund: Nån som har ett klipp på när domarn knuffar omkull HV spelaren förresten? haha

Sv: Kvartsfinal 2009
Berglund: Robin Jonsson och Mikko Lehtonen var ju för fan bäst på plan ikväll.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.