Fan va skönt att vinna ikväll. Men är det bara jag som tycker vi tyvärr måste dela upp på backparet RJ - DP, dom var inte bra idag.
Inlägg: 1136964
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Berglund: Det var hönsgård när dessa två herrar var inne RJ o DP.
RJ tycker jag inte var bland dom bästa, kladdar o duttar med pucken sista 10 för att jag ska vara nöjd..
Intressant att se att Sebbe hade topp 3, kanske tom mest speltid av alla idag i Timrå.
RJ tycker jag inte var bland dom bästa, kladdar o duttar med pucken sista 10 för att jag ska vara nöjd..
Intressant att se att Sebbe hade topp 3, kanske tom mest speltid av alla idag i Timrå.
Sv: Kvartsfinal 2009
Berglund: Nån som har ett klipp på när domarn knuffar omkull HV spelaren förresten? haha