Berglund: Robin Jonsson och Mikko Lehtonen var ju för fan bäst på plan ikväll.
Inlägg: 1136967
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Uno Gordon: Instämmer, och DP gör nog en av sina bättre matcher med TIK, han går inte bort sig utan spelar mer rutinerat..
Enda minuset är väl Skogs backspel när han precis fick komma in efter Lotvonens skada, då han gav ett 2 emot 1 läge
Enda minuset är väl Skogs backspel när han precis fick komma in efter Lotvonens skada, då han gav ett 2 emot 1 läge
Sv: Kvartsfinal 2009
Uno Gordon: jag tycker axelsson sundh och framför allt sebbe. var grymma
Sebbe räddar oss från ett mål i röven och med lite hjälp "stänker" in 1-1
backlund var grym idag
Sebbe räddar oss från ett mål i röven och med lite hjälp "stänker" in 1-1
backlund var grym idag