1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1136991

Sv: Kvartsfinal 2009
Ska sticka ut hakan o ge mina topp 5.

1 Backlund.
2 Erixon.
3 Sundh.
4 Bagarn.
5 Lehtonen.

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
Hahl Bundy: lägg till axelsson så¨är jag nöjd;)

Sv: Kvartsfinal 2009
Sen så måste jag säga att VAD vore HV utan Davidsson o Liv?
Zipp Zero Nada.

F.ö måste Thörnberg vara den största idioten på ett par skridskor.
NOLL respekt för spelare. Det var ju inte dirket den första medvetna Knätacklingen från hans sida.
Calle Johansson tycker jag har rätt inställning när han säger att han kunde o borde ha väjt undan istället för att åka i full fart o bredbent in i situationen.

Thörnberg ska avstängas i flera matcher. Nu får jag väl alla modoiter o Hv päron på mig men det är vad jag tycker eftersom Lotvonen kan missa ett antal matcher pga vårdslöshet.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.