Inlägg: 1137001
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
jokklas: Thörnberg ska bäras ut på bår i nästa match så vi slipper den pesten. Jag skulle gladeligen stå upp och applådera ifall någon kunde nita honom rejält.
2:a upprullningen ser man förresten att Lotvonen börjar göra sin rörelse så pass tidigt att Thörnberg skall hinna reagera så hans kommentar kring "det är Lotvonens fel!" i pressen är mycket pinsam men samtidigt väntad från just honom.
Spännande match annars på alla sätt och vis :)