mikenomad: Han skulle möjligtvis passa som duschtvålupplockare i någon italiensk hockeyliga… Ge fanskapet ett värdigt bemötande när han/det återvänder till Medelpad nästa vecka.
Inlägg: 1137028
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Jag önskar härmed Martin Thörnberg allt jävla ont, ondska och olycka i livet. Och må dina små satar till försvarare i omnejden hamna i helvete.
Amen.
Amen.