Inlägg: 1137060
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
RunarUp: Det blev jävligt otydligt angående biljetter till Kinnarps Arena. Det ska stå till match 4 eller match 5.
Men frågan kvarstår, kan man få tag på biljetter via supportklubben eller liknande?
Men frågan kvarstår, kan man få tag på biljetter via supportklubben eller liknande?
"Gör du nåt så säger jag till pappa Owe".
Det sägs också att i hans fall har cirkusen lämnat stan men clownen har blivt kvar eller att han nästan alltid har otur när han tänker.
Det finns alltså en hel del HV-fans som inte har alltför höga tankar om sin egen nr 10.
För egen del tycker jag det värsta är att ufot säger "Lotvonen får skylla sig själv". Det om något talar sitt eget språk om hur still det står i det huvudet. En normalt funtad människa hade skämts som en hund, oavsett om det var avsiktligt eller inte.
Timrå rockar alltid hårdast!
PS.Går det att få biljetter till 4 eller 5 via supporterklubben. Jag och mina två grabbar planerar att bege oss till Kinnarp någon av matcherna.DS