1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1137068

Sv: Kvartsfinal 2009
Respektlös o fruktansvärt feg eller vad säger man om detta?

"Jag tycker att det är hans fel, solklart. I stället för att stå och ta en tackling försöker han undvika den, jag hade inte en chans att hinna undan."

Martin Thörnberg om tacklingen på Kimmo Lotvonen som gav Thörnberg matchstraff.

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
Hahl Bundy: Thörnberg måste fått sand i f***an eller nåt, så jävulska dum i huvet den karln är - hoppas det blir slakt imorgon!

Sv: Kvartsfinal 2009
Hahl Bundy:
I gårdagens Canal+-sändning gav Calle Johansson sin syn på "tacklingen" och kontentan var att om det är två meter kvar finns det det inte en elitspelare som INTE hinner väja, om man VILL. Slutsatsen är att Thörnfjoll siktade in sig på Lotvonen och att sedan när resultatet oturligt nog blev en skada, skyller ifrån sig på att han inte hann väja.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.