Yellowcard: hoppas på ett snabbt beslut av disciplinnämnden , och att de inte blir nån Thörnberg imorgon.
Inlägg: 1137166
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Andersson: Å ena sidan så vill man ju se honom avstängd för den där avsiktliga bentacklingen. Å andra sidan så vill man ju se honom på banan igen så att någon får en chans att avsluta hans patetiska karriär.
Någon som vet vem som dömer rond två?
Någon som vet vem som dömer rond två?
Sv: Kvartsfinal 2009
Andersson: Ja hoppas han blir avstängt 3 matcher och Timrå tar dom 3 och går vidare så han får ta skulden :D