Ska man gå efter vad Challe säger inför matchen imorgon på timraik.se kan man lätt få för sig att Moe kan komma att spela?
Inlägg: 1137196
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Frella: hoppas det , men varför inte slå juniorlaget en signal nu när de börjar bli lite folk på backsidan?