Blizzard: Annars är ju Pyrrele ett vanligt uttal.
Inlägg: 1137204
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
actionleif: När slänger du upp tifo filmen då? ;) För oss som inte såg den så särskilt bra :P
Sv: Kvartsfinal 2009
actionleif: Sen säger många Le"c"htonen, med ett jäkla "c" och "h" uttal, men man ska egentligen säga enkelt och bra "Letonen" (enligt en finsk jag prata hockey med förut)