Inlägg: 1137228
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Per HApps: Fjollan Thörnberg spelar imorgon.
Tycker han borde vara avstängd i väntan på att Disciplinnämnden fattar beslut på Måndag.
Lotvonen spelar ju inte.
Tycker han borde vara avstängd i väntan på att Disciplinnämnden fattar beslut på Måndag.
Lotvonen spelar ju inte.
jens_88:
jag har hela introt på mobilen, men vet inte hur jag lägger upp den, maila en adress nån så kan jag skicka på den