Inlägg: 1137231
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Essvikare: Skulle precis länka ;P
Känns helt sjukt att han får spela... Skall man granskas så bör man inte få spela
Känns helt sjukt att han får spela... Skall man granskas så bör man inte få spela
Fortsättning följer: