Paddan: Ut och kör barmarksträning vet jag...
Inlägg: 1138063
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Mathias: Äh, orkar inte. Men att döma av alla inlägg a la Fight Club under matchen så är det många här inne som tränar, framför datorn i varje fall.