Mathias: Äh, orkar inte. Men att döma av alla inlägg a la Fight Club under matchen så är det många här inne som tränar, framför datorn i varje fall.
Inlägg: 1138068
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Tyvärr är väll allt som vanligt antar jag.
Liv superhet Backe iskall
Surt! nu biter vi ihop till nästa match och hoppas på en kraftig formsvacka på Liv för det är där matcherna kommer att avgöras, tror Liv inte släppte en enda retur medans Backe knappt limmade en enda puck.
1-1 kom igen nu!!!!!
Liv superhet Backe iskall
Surt! nu biter vi ihop till nästa match och hoppas på en kraftig formsvacka på Liv för det är där matcherna kommer att avgöras, tror Liv inte släppte en enda retur medans Backe knappt limmade en enda puck.
1-1 kom igen nu!!!!!