Inlägg: 1138162
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
haggen:
Pyrrolainen och Wandell vill till NHL, borde man inte börja leverera nu när det gäller? Annars är dom ganska iskalla hos agenterna.
Pyrrolainen och Wandell vill till NHL, borde man inte börja leverera nu när det gäller? Annars är dom ganska iskalla hos agenterna.
Sv: Kvartsfinal 2009
haggen: Kanske för han räknar med en lång serie, vore rent idiotiskt och köra typ tre femmor i början av en serie, och får sluta en kanske avgörande match med två slutkörda femmor,,en tanke bara
Challe kan väl inte vara för feg för det väl......