Inlägg: 1138361
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Skarin: Det måste vara de där kedjorna som gäller. Jag kan inte begripa varför man väljer att sätta ihop 62-91 igen, sämre defensiv får man leta efter.
Sv: Kvartsfinal 2009
Skarin: satt och kollade på färjestad brynäs .. jisses vilka målvakter dom har . båda två .
Det är för mig en gåta varför inte Challe/Nygge ställer upp med följande kedjor:
19-37-27
7-13-62
22-33-91
10-17-16
Går att byta plats på 19 och 22.
Men jag tror vi vinner i morgon. Inte minst om Challe/Nygge använder mina kedjor. Då blir segern lättare i alla fall ;)
Jag tror Backe står medans Åke är stenklar(!) på onsdag och torsdag.