Inlägg: 1138561
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
The Palm: personligen så kvittar det nu tycker jag ...ilskan har nästan lagt sig , men en sak klarar jag inte.
Om förseelsen sker på Torsdag , VARFÖR bestämmer dom sig inte förrän på Måndag , det är ju för dåligt. avstängd under utredning har jag hört att det heter , men det är kanske i ett annat sammanhang.
Beslut ska man ta INNAN nästa match. Att dra ut på det såhär sänker ju bara det (redan låga) förtroende folk har för denna nämnd.
Om förseelsen sker på Torsdag , VARFÖR bestämmer dom sig inte förrän på Måndag , det är ju för dåligt. avstängd under utredning har jag hört att det heter , men det är kanske i ett annat sammanhang.
Beslut ska man ta INNAN nästa match. Att dra ut på det såhär sänker ju bara det (redan låga) förtroende folk har för denna nämnd.
Säkert hans fel att Metallica ställde in spelningen idag som jag var på..
Fan vad sjukt.. 7-0 i baken å sedan ställer Metallica in.. Finns inte på kartan