1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1138563

Sv: Kvartsfinal 2009
The Palm: personligen så kvittar det nu tycker jag ...ilskan har nästan lagt sig , men en sak klarar jag inte.

Om förseelsen sker på Torsdag , VARFÖR bestämmer dom sig inte förrän på Måndag , det är ju för dåligt. avstängd under utredning har jag hört att det heter , men det är kanske i ett annat sammanhang.

Beslut ska man ta INNAN nästa match. Att dra ut på det såhär sänker ju bara det (redan låga) förtroende folk har för denna nämnd.

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
Andersson: Ilskan över Thörnbergs fasoner får ALDRIG lägga sig.
Om spelarna i laget accepterar att Lotvonen redan gått på sommarsemester och att Thönrberg får fritt fram till enkla mål - ja då blir jag jävligt brydd.. Då har vi redan förlorat denna kvartsfinal..
Borde man inte rita upp en måltavla på hans matchtröja? Borde det inte vara skottpengar ute på isen?

Sv: Kvartsfinal 2009
Var hittar jag JimmyH:s blogg?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer