Usch vilken helg, storstryk i Jönköping, ett Timrå IK som la sig platt efter 3-0. Spelarna trodde väl inte att det skulle gå att vända matchen. Vart tog det vägen? vårt "Vi är Timrå och vi ger aldrig upp".
Men, men, nu kan det bara bli bättre, Låt oss gå för vinst i morgon kväll. Seger och vi är "på banan igen". Alla vet väl att det är den tredje matchen som är den viktigaste i en sådan här matchserie. (ler)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men, men, nu kan det bara bli bättre, Låt oss gå för vinst i morgon kväll.
Seger och vi är "på banan igen". Alla vet väl att det är den tredje matchen som är den viktigaste i en sådan här matchserie. (ler)
Lets go for it!