Inlägg: 1138571
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Usch vilken helg, storstryk i Jönköping, ett Timrå IK som la sig platt efter 3-0. Spelarna trodde väl inte att det skulle gå att vända matchen. Vart tog det vägen? vårt "Vi är Timrå och vi ger aldrig upp".
Men, men, nu kan det bara bli bättre, Låt oss gå för vinst i morgon kväll.
Seger och vi är "på banan igen". Alla vet väl att det är den tredje matchen som är den viktigaste i en sådan här matchserie. (ler)
Lets go for it!
Men, men, nu kan det bara bli bättre, Låt oss gå för vinst i morgon kväll.
Seger och vi är "på banan igen". Alla vet väl att det är den tredje matchen som är den viktigaste i en sådan här matchserie. (ler)
Lets go for it!
tipset blir dock en , ev. två matchers avstängning