Klart Sundh måste få förlängt!
Inlägg: 1138578
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
rödovithockeydy: Skulle bli riktigt besviken om han inte fick ett kontraktsförslag...
Sv: Silly Season 09/10
rödovithockeydy: Ja, jag gillar Sundh. han jobbar och sliter och är grymt bra i BP.