Yellowcard: Dropkick är fantastiska!
Inlägg: 1138831
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Ja man blir helt salig när man hör Dropkick=) Timrå borde fixa en liknande låt med lite punsh och kraft! Hockeylåtskulturen här i Sverige är då förävvla mesig!