Ja man blir helt salig när man hör Dropkick=) Timrå borde fixa en liknande låt med lite punsh och kraft! Hockeylåtskulturen här i Sverige är då förävvla mesig!
Inlägg: 1138833
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Nu drar det igång 18:45 går och lyssnar på canal+sport nu tills klockan slår 18:55 då blire PPV =)
FOOOOOOOORZA TIMRÅ ALÉ ALÉ ALÉ
FOOOOOOOORZA TIMRÅ ALÉ ALÉ ALÉ