Inlägg: 1138848
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Blizzard: Ikväll tycker jag att Challe fegar. Backlund i mål från start. Jag förstår inte varför inte Åkerlund får chansen i kväll.
FOOOOOOOORZA TIMRÅ ALÉ ALÉ ALÉ