Kattgubben: Mmm...Underbart! Härligt med PP-mål också.
Inlägg: 1138856
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Fan. Synd vi inte kunde hålla ledningen längre. Vad hände egentligen? Hörs som om det var Davidsson som låg bakom - som vanligt.