Fan. Synd vi inte kunde hålla ledningen längre. Vad hände egentligen? Hörs som om det var Davidsson som låg bakom - som vanligt.
Inlägg: 1138859
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Rooster23: Davidsson med ett pass rätt upp i banan till Voutilainen som i offensiv del av mittzonen tar emot pucken, tempoväxlar och trampar förbi Sebastian Erixsson och fri med Backlund hänger pucken distinkt i plockhandskrysset. Vackert hockeymål.