fighter: Nu har väl detta diskuterats i en annan tråd men att Timrå tar sig till slutspel i år med den turbulenta och skadefyllda säsong de haft är inget annat än bra gjort.
Inlägg: 1138932
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Rooster23: Jo nöjd är jag för vi slapp kvalserien,men vad jag menar är bara
att det har varit för mycket berg o dalbana oavsett skador eller ej
ena dan spelar man som ett mästarlag 2dagar senare som ett damlag.
att det har varit för mycket berg o dalbana oavsett skador eller ej
ena dan spelar man som ett mästarlag 2dagar senare som ett damlag.