Inlägg: 1138952
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Är inte Virus avsttängd från Timrås matcher? Hade för mig det. Livstids avstängning hörde jag men ok nån är väl sjuk då, hehe.
Sv: Kvartsfinal 2009
fighter: Men snälla, det finns inget som är poitivt då? Jag menar 1-1 i matcher mot förra säsongens svenska mästare. Vad mer kan du begära?
att det har varit för mycket berg o dalbana oavsett skador eller ej
ena dan spelar man som ett mästarlag 2dagar senare som ett damlag.