dr-nix: Davidsson är antagligen den viktigaste pusselbiten i HV. Jag skulle tro att han är viktigare än någon annan i båda lagen. Utan Davidsson faller HV. Minns när Thörnberg försvann i första kvarten, hur HV också tappade i intensitet. Det är som en fis i rymden i jämförelse med att förlora Davidssson.
Så ja, Davidson är nyttig, nyttigare än de flesta andra.
Men min kritik handlade inte om Virus glorifiering av Johan utan det allmäna tillstånd som råder i Virus huvud. Inte direkt stabilt, om man säger så.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
dr-nix: Davidsson är antagligen den viktigaste pusselbiten i HV. Jag skulle tro att han är viktigare än någon annan i båda lagen. Utan Davidsson faller HV. Minns när Thörnberg försvann i första kvarten, hur HV också tappade i intensitet. Det är som en fis i rymden i jämförelse med att förlora Davidssson.
Så ja, Davidson är nyttig, nyttigare än de flesta andra.
Men min kritik handlade inte om Virus glorifiering av Johan utan det allmäna tillstånd som råder i Virus huvud. Inte direkt stabilt, om man säger så.