1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1139218

Sv: Kvartsfinal 2009
HV var bättre idag och var egentligen värda segern.
Dommaren var bra, jag har inget att klaga på.

Klasskillnad i powerplay-spelet, HV ställer upp varje gång utan stress och press. Vi får knappt in pucken i offensiv zon.

Varför stör vi inte och grisar mer mot Davidsson?

Trots allt, underbart Styf! ;-)

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
Laken: Helt fantastisk att vi lyckades vinna ikväll med detta försvarsspel ! Å jäklar vad många underpresterar ? Skulle va skoj om vi kunde skrälla nere i kristendomens högborg... Jag är skeptiskt? Men va faan allt é möjligt när man håller på Sveriges stolthet !

Vinnerborg är en jävligt bra domare.
Laine slänger sig lika mycket som Thörnberg.
Valde du rätt Uffe D ????

Sv: Kvartsfinal 2009
Laken: Vi gör 2 mål i pp. Hv 1.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer