Laken: Helt fantastisk att vi lyckades vinna ikväll med detta försvarsspel ! Å jäklar vad många underpresterar ? Skulle va skoj om vi kunde skrälla nere i kristendomens högborg... Jag är skeptiskt? Men va faan allt é möjligt när man håller på Sveriges stolthet !
Vinnerborg är en jävligt bra domare. Laine slänger sig lika mycket som Thörnberg. Valde du rätt Uffe D ????
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vinnerborg är en jävligt bra domare.
Laine slänger sig lika mycket som Thörnberg.
Valde du rätt Uffe D ????