"Ja det är Styf som hakar, solklar 2:a" Han är grym virus.
Inlägg: 1139660
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
På hockeykväll sa dom att Jonas G är riktigt bra i FBK målet och att Brynäs avslossat 67 skott på 9perioder och att 1skott gått i mål, Visst är han bra men 67skott på tre matcher? Då är ju inte så imponerande!!
Timrå har skjutit 109 skott.........
Timrå har skjutit 109 skott.........