Inlägg: 1139669
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Blizzard: jag satt och kollade på den andra matchen lagen emellan. då var gustavson fruktansvärt bra .. de var inte direkt några skott från blå han fick på sej
Sv: Kvartsfinal 2009
Blizzard: han som kommentera matchen sa 67skott men efter slutsignalen utöka brynäs skotten till 73st !
Timrå har skjutit 109 skott.........