Kattgubben: Goren vill lämna FBK efter säsongen på grund av familjesituationen. Hans familj anser sig inte ha något socialt umgänge. Ta hit honom så kan de hänga med Sonnenbergs familj som iaf lär ska vara här i en månad eller nåt. Sen så finns massa spelare som har fru och barn som frugan borde kunna bli kompis med =)
Inlägg: 1140021
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Heleniz:
"Ser att Lee goren vill lämna Karlstad för att frugan inte kan prata engelska med någon, be Sonny ta hit sin familj osså värva vi goren ;)
Snoop @ Timrå 2009-03-07 13:08 | | Permalänk "
"Ser att Lee goren vill lämna Karlstad för att frugan inte kan prata engelska med någon, be Sonny ta hit sin familj osså värva vi goren ;)
Snoop @ Timrå 2009-03-07 13:08 | | Permalänk "