Inlägg: 1140024
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Blizzard och Maggan: Bra, då säger vi så :) Sen så tror jag nog att de flesta spelarfruar/flickvänner bör vara bra på engelska. Lite konstigt att det inte funkar i Karlstad. Tråkiga fruar de verkar ha :P
"Ser att Lee goren vill lämna Karlstad för att frugan inte kan prata engelska med någon, be Sonny ta hit sin familj osså värva vi goren ;)
Snoop @ Timrå 2009-03-07 13:08 | | Permalänk "