Kattgubben: Härligt Sebbe gör ett bra skott på mål där så de blir enkelt på retur, bra !
Inlägg: 1140359
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Snoop: Vårt powerplay rockar verklligen! Surrealistiskt att vi gör mål, men HV gör det inte...
Fast det skulle man väl inte sagt...
Fast det skulle man väl inte sagt...