t_89: Finns det chans att person tar en videobedömning på målet vid nästa avblåsning?
Inlägg: 1141331
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
Robin Jonsson måste lämna föreningen, skjuter puckarna i sargen utan någon tanke bakom nånting bara för att de är enklast o sen gör de mål, Jonnson är tyvärr inget ES material.
Sv: Kvartsfinal 2009
Det går ju dock att diskutera om det var Falk som såg till att Timråspelaren hamnade i målgården när han försökte hindra Tenkrats första skott.
Sv: Kvartsfinal 2009
Bigthelin: Näe, tror inte att han kan göra så i efterhand faktiskt...men är inte säker faktiskt. Men tror inte d! Han borde ju sett rätt bra, stod ju bara 1-2 meter bredvid wandell.