1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1141331

Sv: Kvartsfinal 2009
t_89: Finns det chans att person tar en videobedömning på målet vid nästa avblåsning?

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
Robin Jonsson måste lämna föreningen, skjuter puckarna i sargen utan någon tanke bakom nånting bara för att de är enklast o sen gör de mål, Jonnson är tyvärr inget ES material.

Sv: Kvartsfinal 2009
Det går ju dock att diskutera om det var Falk som såg till att Timråspelaren hamnade i målgården när han försökte hindra Tenkrats första skott.

Sv: Kvartsfinal 2009
Bigthelin: Näe, tror inte att han kan göra så i efterhand faktiskt...men är inte säker faktiskt. Men tror inte d! Han borde ju sett rätt bra, stod ju bara 1-2 meter bredvid wandell.

Sv: Kvartsfinal 2009
Bigthelin: Det gjorde han inte i alla fall:)

Sv: Kvartsfinal 2009
Bigthelin: Nej. Pucken är släppt och då kan inte målet tas tillbaka.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.