1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1141340

Sv: Kvartsfinal 2009
Robin Jonsson måste lämna föreningen, skjuter puckarna i sargen utan någon tanke bakom nånting bara för att de är enklast o sen gör de mål, Jonnson är tyvärr inget ES material.

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
Snoop:

Ser jag RJ i Timrås mundering nästa år så får jag ett frispel!! Dagens 2 HV mål är helt och hållets hans förtjänst!!! Hur fan kan Challe ha honom på plan. Har en spelinteligens som inte existerar!!! Drar på sig jävulskt med utvisningar oxå. Så sjukt dålig!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.