Även fast vi verkar torska idag, så var det här en ren bonusmatch för oss. Tror att laget när de åker hem enbart tänker på det positiva i att vi snott en match där nere. Det är på lördag vi ska göra årets bästa match och jag tror att vi kommer att göra det.
Men så klart, vräk hellre in två puckar i slutet nu istället och vinn sudden.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Men så klart, vräk hellre in två puckar i slutet nu istället och vinn sudden.