The great one: Man kanske inte skall skylla på Backe. Men jag har ej än idag efter 3 år sett Backe vinna en match på det sett Åke gjorde igår.
Inlägg: 1141507
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
RTS: Jag tycker Backe var bra idag, men Åkepojka känns hetare generellt på alla plan som målis. Dock blir jag jävligt nojig när jag tänker på han därför man vet ju inte 100 hur bra han egentligen är, eller om senaste matchen var en tillfällighet. Man har ju knappt fått se killen ju.