1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1141580

Sv: Kvartsfinal 2009
Märklig sport hockey kan vara ibland,,

HV lyckades vinna trots att man gör en sämre match än i går.
I kväll är man effektiva och tom göra mål i PP.

Anser att TIK gör en bättre match i kväll än senast, märktes att
TIK kunde spela avslappnat.

Ny matchboll för TIK på Lördag..

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
Laban:

Ja, med lite flyt hade vi kunnat avgöra i kväll. Två matchbollar återstår. En miss på lördag blir nog ödesdiger. Å andra sidan torskade vi i ett liknande läge mot DIF i kvarten 2005 (om ni kvitterar, vill säga). Låg under och gick ikapp, fick avgörandet på hemmaplan. Spelade ut det skitlaget, men åkte ur ändå. Känns osannolikt än i dag. Men Kiprusoff torskade målvaktsmatchen och "Kenta" coachmatchen...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.