Per HApps: Meeeen ååååh! typiskt min otur då... Men då måste de ju bli en bra match då! så att ja har nåt att missa typ :)
Inlägg: 1141884
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
kryptonit: Personligen så hoppas jag på en värdelös match som Timrå avgör snabbt med en 5-6 mål i första...
Och snälla köp lotter av mig imorgon, orkar inte gå runt hela matchen och tvinga på folk dom som blir kvar
Och snälla köp lotter av mig imorgon, orkar inte gå runt hela matchen och tvinga på folk dom som blir kvar