1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1142084

Sv: Apropå nånting...
Mathias: alltså inte PÅ busshållsplatsen, å inte heller i vägen för nån. Men visst de är klart att de är väl inte riktgt där man ska stå, men vafan ska man göra då?? Vända å ställa sej i bilkön tebaks? åka till stan å parkera å sen ta bussen dit igen? Vafan??

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
kryptonit: haha.. småbitter låter det som! Tja jag la ut 240 spänn eller nåt på en sittplats som aldrig blev använd då damen bangade, men Timrå vann ju så var värt varenda öre=)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.