kryptonit: haha.. småbitter låter det som! Tja jag la ut 240 spänn eller nåt på en sittplats som aldrig blev använd då damen bangade, men Timrå vann ju så var värt varenda öre=)
Inlägg: 1142085
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Yellowcard: Puh! ja de var riktigt skönt att dom vann! Annars hade jag nog gått i bitar! Nåväl i morgon är man ute i god tid :)