Bissett19: Säsongens bästa.
Inlägg: 1142093
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
T T:
Ja så underlägsna har vi inte varit på hela säsongen,inte ens på dem fyra torskarna mot FBK i Kvarten....
Ja så underlägsna har vi inte varit på hela säsongen,inte ens på dem fyra torskarna mot FBK i Kvarten....