1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614742 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1142103

Sv: Kvartsfinal 2009
dr-nix: Såå rart klipp! Vi kan ju, möjligen även i år...

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
Magnus Åkerlund, behöver jag säga mer ??.
Undvika onödiga utvisningar i den mån det går. Uppfattat Robin !?
Full fart, snabba pass och framförallt, det viktigaste utav allt viktigt... SKOTT PÅ VARJE LÄGE. Vi MÅSTE skjuta när vi har chansen. Stefan Liv har spelat storartat genom hela kvartsfinalserien hittills. Ska vi övervinna honom så måste vi ha ett rappt anfall som inte står still och passar ihjäl sig framför mål.
Summerat: Bra placeringar, snabba pass och mycket skott.
Med det receptet så har vi en jättechans att avgöra Kvarten i morrn.

Obligatoriskt inför matchen, åh detta gäller ALLA TIKARE på ståplats.
Ståplats = klack (stötta laget oavsett med eller motgång) genom hela matchen. Med andra ord... ALLA bidrar.


Kom igen boys......
GIV OSS FRID... VINN !!! !!! !!! !!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.