TimråikPower: Önskad låt på uppvärmningen... Primo Victoria med Sabaton.
Inlägg: 1142118
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2009
TimråikPower: Håller med riktigt grym taggningslåt inför en viktig match.
Krossa HV!
Vi tror på Jesus!
Welcome to hell!
Krossa HV!
Vi tror på Jesus!
Welcome to hell!
+ 1
Sv: Kvartsfinal 2009
Visst har det gått någon tidigare buss än hockeybussarna förut under grundserien? ska man stå så vill man ju vara där tidigare än 20-30 min innan matchstart. Menar då en buss som inte är ordinarietrafik?