1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614753 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1142219

Sv: Kvartsfinal 2009
TimråikPower: Håller med riktigt grym taggningslåt inför en viktig match.

Krossa HV!

Vi tror på Jesus!

Welcome to hell!

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2009
Fy f... ÄLSKADE TIMRÅ IK ska inte försöka spela på någon ledning för det går åt helvete. Att dom inte har lärt sig detta. Jag e så jävla smalsmart att jag anser att det är bara att trumma på trots man leder med 2 - 0, ska det vara så rackarns svårt??? Det som såg så bra ut försvann tillslut med en korrupt skridskoskena, fy f.... Lehtonen, jag hoppas Du stämmer den jävla tillverkaren å säger att det handlar om liv och död... Å sen kommer Du tillbaka på måndagen å gör hattrick på HV-packet.... Revenge Lehtonen, revenge.....

FORZA TIK........alltid, alltid...........

Sv: Kvartsfinal 2009
General_Moisio: förra årets intro var det känsla i

extacy of gold

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.